torsdag 30 april 2009

Torsdagsreflektion- v18



Större bild: Klicka på bilden

9 kommentarer:

Pialotta sa...

Åh jag njuter av att se din vovve.. Golden är så goa hundar. Min dotter har en som heter Wilma:-)
Trevlig helg till dig.

Cecilia Artista sa...

Jag vill också ha en Golden Retriever! Är det din hund?

Hoppas i vilket fall att ni båda får en trevlig helg!

Mia sa...

Åh en sån fin vovve!

Hoppas du får en fin Valborg!

Anette sa...

Mysigt med hund! Min ligger i hallen och sover. Hon blir trött när vi är i trädgården nästan hela dagarna, så mycket att hålla koll på. /Anette

Ingrid sa...

Ha en riktigt trevlig helg!
/Ingrid

sinneskatten sa...

En skön helg önskar jag er.

Anonym sa...

Hej och tack för besöket hos mig! Du har också hund! Min bror har en golden men en mörk. Det är så härligt med alla dessa hundar. Av våra 3 barns 5 hundar är det bara grand danois som är renrasig. De andra är hittehundar från Spanien, Irland och Madeira.

Unknown sa...

Morrn

Tack för din kommentar på min blogg.

Ha de bra
Hasse

Trebarnsmamman sa...

Ser ut som om vovven verkligen njuter av våren :)