måndag 27 april 2009

Bildlikt talat- v18




Större bild: Klicka på bilden




4 kommentarer:

Ingrid sa...

Nu går det minsann alldeles utmärkt att lämna kommentar till din bild. Du är flitig att promenera ser jag alldeles tydligt!
Kram Ingrid

Mia sa...

Inte så illa, men en bit kvar tills du är uppe i rekommenderade 10.000 steg/dag.

Jag har ofta en stegräknare på mig och brukar oftast hamna i ungefär det här läget.

Mimo sa...

Ser att har fått ordning på det där med kommentarerna till sist ;) Har tyvärr ingen aning om hur Blogger fungerar...

När jag såg ditt foto trodde jag först att det var en klocka som fått fnatt, ack så jag bedrog mig.

Ps) Enligt Bildligt talats regler så måste du länka tillbaka till kedjan så att andra lätt kan hitta allas bidrag. Denna vecka är länken: http://mimos.sacinom.tk/?p=2740

Mvh
/Mimo

Petra C sa...

Steg inhämtade vid en promenad med kameran? Keep on walking! :)