söndag 10 maj 2009

Bildlikt talat- v20




Förstoring: Klicka på bilden.

16 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilken spännande bild!!

Tack för kommentaren i min nya blogg, jag är inte helt övertygad om att jag ska fortsätta med den, eftersom den krånglar lite för mig.

Jag vill inte byta igen förrän jag är övertygad om att jag kommer att bli nöjd, så tills vidare blir det One.

Vi tackar så mycket för hälsningen båda två och önskar dig och Carin en fin vecka!

Kram Ingrid

Susanne sa...

Det var en härligt spännande bild!!

Rajson sa...

Kul foto. Först trodde jag det var spegling, men det är väl foton?

Ninni sa...

En skärmutställning??? Eller vad är det som syns? Blir inte riktigt klok på bilden...
Min bild visar bara undersidan av ett blad som jag hittade ute i naturen idag. Inget tricks alls :D...bara en bild direkt från naturen med hål och skräp.

Mollan70 sa...

Tittar in här o vill bara berätta det!

Marie sa...

En bild som gör mig nyfiken. Klurade länge vad jag igentligen ser och inte ser. Ungefär som finn fem fel ;-) Är det förslag på en byggnation i en hamn?

Marianne sa...

Håller med Ingrid. Spännande bild, men jag vet inte riktigt vad det är. Ja, jag ser ju vad bilderna föreställer men vad är det för låda?

Mimo sa...

Vad är det egentligen för något, en sorts konstverk? Fina havsvyer var det i alla fall.

Ps) Du måste länka tillbaka till bildligt talat, denna vecka är det:
http://mimos.sacinom.tk/?p=2768

Karin Berg sa...

en häftig bild. En bild i en bild :-)

annalarssonphotography sa...

Spännande bild,
från en skärmutställning?
Jag blir inte riktigt klok på den här bilden..

Min bild föreställer en död myra fast i ett spindelnät

Della sa...

Vad häftigt. Man förstår inte riktigt först.

Pialotta sa...

Var kan den utställningen vara och vad är det som bilderna ska visa vägen till åntro.. festlig bild du knäppt i alla fall:-)

annette sa...

En väldigt spännande bild som jag inte blir riktigt klok på, tittar och tittar men finner inget svar:)

annette

Mia sa...

JAg tycker det verkar vara samma foto i två upplagor, den nedersta något ljusare bara!!?? En upprepning alltså... kan det vara så.... eller är jag ute och seglar!?

Hasse sa...

Det är en spännande bild du har lagt ut. Ha det gott.

anemonen sa...

Den bilden gillade jag skarpt. Mycket konstnärligt gjort. Tack för kommentar hos mig.