söndag 3 maj 2009

Bildlikt talat- v19





17 kommentarer:

Marianne sa...

Oj..vad långt rhododendron kommit i skåne. Vi i Sthlmstrakten har bara knoppar ännu.

Marie sa...

Underbara rhododendron. Vackert vackert!

Erik "Semlan" sa...

Men vad händer? Jag klickade på fotot och då blev det stort, men alldeles suddigt. Tråkigt, då fotot som litet anar en buskprakt av värsta sorten, en massa blommor, wow! Det kan väl inte vara nu och här hos oss?

Susanne sa...

Härlig blomstervandring. Det doftar vår=)

Malin sa...

Allt är visst tidigt i år - såg blommande rhododendron idag här där jag bor också!

Cecilia Artista sa...

Fin rhododendron du visar! Jag har också lagt in en sån idag, (på Linsbus) dock bara en blomma även om den är grann.

Nettan sa...

Vilken härlig Rhododendron, och vad stor det är.

ha det så gott // Nettan

Photos by Storm sa...

Riktigt stor rhododendron som redan blommar. Det går lite väl snabbt tycker jag/Lis

annette sa...

Visst är Rhododerdron vacker, här vi en hel dal full med sådana blommor, en del börjar redan att vissna, men nya sorter kommer hela tiden.

annette

Karin Berg sa...

Vackert! har ni kommit så långt där nere? Här är det bara knoppar på rododendron för tillfället.

Ninni sa...

Vilken praktfull Rhododendron!

christina sa...

Rhododendron, det doftar ända hit!

Mia sa...

Tjusigt, och visst är det tidigt i år!

Pialotta sa...

Härligt ute nu med allt vad växtlighet för med sig.. Härligt luftig bild:-)/Pialotta

Mimo sa...

Oj så fint busken blommar. Rhododendron är så vackra!

Ingrid sa...

Den är ju riktigt stilig er rhododenron. Jag skulle försöka odla det här för några år sedan och bytte jorden för att de skulle trivas, men inte gjorde de det. Efter några år tog jag bort dem igen.
Kram Ingrid

Amanda sa...

Vita Rhodondenron, så vackra de är. /Amanda