söndag 19 april 2009

Bildlikt talat

Klicka på bilden!

15 kommentarer:

Della sa...

Någon har varit i farten och lämnat ett spår.

Pialotta sa...

Ingen aning om vad det föreställer, men någon form av konstklotter på en vägg nära dig förstår jag:-) Ha de gott/Pialotta

Pialotta sa...

Glömde att tala om.. gillar dina violer i headern.. Var just på platser idag där det fanns gott om de blå blommorna:-) Visst är det en underbar tid nu:-)/Pialotta

Mimo sa...

Den här graffitin tyckte jag var helt ok, smälter in fint på väggen eftersom det inte är en massa färger. Däremot vet jag inte exakt vad det står för, Uffes??

Ps) När du postar din länk, lägg den till aktuellt inlägg, i detta fallet:
http://hlu-henrys.blogspot.com/2009/04/bildlikt-talat_3908.html
och inte till din bloggs startsida. Då blir det lättare för alla att hitta hit senare ;)

foto CHIP sa...

Ja vad vill denna bilden säga? Kanske: "Jag finns här i världen fast du kanske inte visste om det?"
Vad står det? UFFS?

annette sa...

Någon ha talat, tycker graffiti på rätt plats kan var väldit trevligt, här den ut att smäkta in så väl i omgivningen så den är okej, konstigt med Rhododendron, fö jag bor i Norrköping men det kan ju vara speciella tidiga sorter i det som kalls för Rhododendrondalen här i stan, en underbar vacker plats.
Ha en bra start på veckan!
annette

Ingrid sa...

Snyggt klottrat!

Marie sa...

Ja nå´n vill klart säga sin mening, eler i alla fall ha uppmärksamhet.

sinneskatten sa...

Även klotter kan vara fint!

Photos by Storm sa...

Enkel och tydlig bild men ändå svårtolkat budskap. Och det kanske är meningen/Lis

Pialotta sa...

Nu du Henry kan du se vart jag satte ner mina fötter igår.. Bildligt talat.
ha de gott/Pialotta

Karin Berg sa...

Någon har satt sitt bomärke ;-) graffitti är snyggt på rätt ställe.

Kerstin sa...

Håller med de andra talarna, det är snyggt för det är inte en massa färger, smälter ihop med muren på ett estetiskt sätt.
Tyvärr kommer det väl någon "kladdare" och förstår detta med annan fulare krumelur.
De respekterar ju inte varandras klotter

Nettan sa...

Ser inte vad det föreställer!?

Var lite sent ute att lägga ut min bild, MEN den finns iallafall där nu.
Ha det gott // Nettan

foto CHIP sa...

Var detta Uffes tag? Han vill synas tror jag.
Apropå ryttarna - det är ingen golfbana det var på Brösarps backar :)